De senaste dagarna

Godmorgon alla! Uppdatering om de senaste dagarna: Häromdagen var det min mammas födelsedag, plugg- och betygsdag. Dagen efter det åkte jag förbi Panduro och köpte jullovspyssel och när jag kom hem satt jag och drack te ur min muminmugg, åt rostat lantbröd och kikade i en Styleby-tidning jag fått prenumeration på i present. Igår var det tåget ner till Halmstad där jag gjorde ett gymnasiebesök.
På Panduro köpte jag saker till två olika projekt. Jag köpte Rhine-stones, självhäftande dekorstenar, och brads, som är en dekor man sticker genom ett papper och viker ut metall-flärparna på sidorna med. Dem är till en plånbok, men kan också göras som till exempel ett mobilcase eller liknande. Det andra är två burkar hobbylack, Off White och Gold, som är till en accessoar-hängare jag sydde en klänning åt igår på gymnasiet. Sjukt enkla och roliga saker att göra hemma. Styleby är en stor inspirerande modetidning jag ser framemot att läsa framöver. Hoppas ni har det jättebra idag!
Dagens mening: Lägg märke till vad mycket du lär dig under en dag, och att du faktiskt nästan alltid lär dig något nytt innan en ny tjugofemte timma.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0