Jullov, julpynt, musikfavoriter och minipaus!

Som jag (och säkert många andra) längtat, äntligen jullov!!! Julklapparna är färdigköpta och julpyntet på granen är uppe. Det blev blåa julkulor i år, vilket blev snyggt det också. Jag gillar överpyntade granar, gärna vita med massor av färggranna julkulor. Timmarna har rullat på och spellistorna gått varma, tänkte dela med mig lite. Inför jul nu kommer jag inte hinna skriva så mycket, som det har varit på senaste tiden ungefär, så tänkte ta en paus tills nästa år... Alltså tio dagar. Jag vill satsa på bloggen inför 2015 och behöver lite tid att fixa till vissa konton osv. Jag hoppas inte det blir något större problem för er, men vi snart igen. God jul och gott nytt år alla! Ha det riktigt bra framöver, ät mycket mat och julgodis, lägg på lite fett och glöm bort vågen. Kramar till alla som tagit sig igenom året!
 
Majja
2014-12-22 @ 16:03:40

Så fin du är på den bilden Klara! Saknar dig enormt! <3 :*

Svar: Tack Majja! Saknar dig med jättemycket!!! <3
klarabellasegna.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0