The break is over.

Godmorgon alla! Förlåt för att jag struntat i er denna veckan. Jag ska inte komma med dåliga ursäkter eller förklaringar, hoppas bara att ni vill hänga kvar ett tag till här, haha.
Under veckan som gått har det varit både pysseldag hemma på mitt kära trägolv, rådjur i trädgården, ommöblering i rummet och musik vart man än vänder sig i huset.
Häromdagen stod det en kasse på golvet i mitt rum, inte så ovanligt kanske hehe, det intressanta var innehållet.  Lite tekniska ”bra att ha”-prylar jag knappt förstår mig på men jag sken upp när jag såg ett par fina hörlurar i en liten låda. Har inte testat de än dock, men det kommer!
Jag är faktiskt lite stolt över att ha fått till en bra bild på ett stilla och inte så skrämt rådjur i trädgården. Blixten fick gå många gånger innan den knäppte en bra bild. Synd bara att jag fick på en, det var tre eller fyra stycken utanför huset. Men proffsfotograf är man ju inte heller så jag är nöjd, haha.
Pysslets tema fick bli julkort, såklart. Pyssel behöver ju faktiskt inte bara vara papper och snören, jag hittade nämligen ett par trötta örhängen och drog ut dem lite så att, om man har utsläppt hår, ser ut att ha tjocka guldiga bamboo-örhängen när de egentligen bara är platta, tunna och lätt böjda metallstavar. Har ni något kul tips om småsaker som går snabbt att göra? Dela med er!
Och förresten, är det någon av er som är färdig med alla julklappar än? Jag har knappt börjat…
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0