Tjuvstart

Igår var det första advent och ett nytt kapitel börjar idag på 1:a december. Jag tycker väldigt många tjatar ut julen innan den ens kommit genom att tjuvstarta med pyntet och reklamerna m.m. Man hinner liksom tröttna på att se allt det röda och glittriga så det blir inte längre kul eller fint att se på. Vid tredje advent tycker jag man borde ha pyntat färdigt, men inte alltför tidigt. Men det är ju min åsikt.
Jag bakade lussebullar med min mor halva gårdagen, men den övriga delen av helgen har inte blivit något vettigt av alls. Bortsett från att jag köpte en vit skjorta på Ginatrciot i fredags så har jag tagit en vilohelg helt enkelt.
Jag gick av en slump in på Spotify’s egna lista ”Todays top hits” och hittade ett antal bra poplåtar, vilket förvånade mig. En låt har jag inte mycket att säga om förutom att jag gillar den, är ni med eller mot mig om den tanken?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0