Citat & tankegångar

”Skönhet för mig är en del av ett uttryck och ett sätt att förstärka min stil. Jag tycker det är fint med makeup, jag gillar ett sminkat utseende och jag sminkar mig varje dag.” - Lina Wall Borgenbring
Jag skulle vilja sno hennes ord där. Jag sminkar mig för att jag tycker att det är roligt att experimentera med olika skuggor och färger. Jag sminkar mig för att vara mig själv och kunna inspirera andra. Inte för att få andra att må dåligt för att de inte kan se likadana ut. För vem vill se likadan ut som någon annan? Ingen annan. Tänk på vem du är, strunta i att försöka vara det som kallas normal eller passa in, folk ska tycka om dig som du är annars är de inte värda att vara dina vänner. ”Du föds inte glamourös, du skapar det” - Maxfactor
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0