Sweather Weather

Ni vet att jag gillar sweaters, och just denna månaden och några månader framöver är det verkligen mysperidoer som gäller! Med massvis av lurviga tjocktröjor ska vi nog tillsammans ta oss igenom denna vintern! Det har ju funnits hur mycket som helst på mellandagsreorna runt om i landet och jag hoppas verkligen att ni har hittat något varmt att träda fram i till billigare pris än ordinarie, om inte: passa på! Många webbshops har fortfarande pågående rea! Jag vill tipsa om mina ständiga favoriter, hehe.
Både Weekday, Madlady, Monki och Junkyard har väldigt mycket gråa och svarta sweaters och inte mycket starkare färger ser ut att komma till våren, men sålänge det är inne är det väl bra för oss gissar jag.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0